ای روشنی صبح به مشرق برگرد

این تنها ۳ روز از ۴ دهه   بود.

این تنها ۳ ماه از ۴ دهه  بود. 

۴ دهه خرافه پرستی ،  دروغگویی،  بی‌کفایتی،  بی مسئولیتی،  نادانی،  تباهی،  جنایت و... جای سه نقطه هر چیز ناپسندی بگذارید لیستشان پایانی ندارد. 


داغ دلمان یکی و دوتا نیست،  یکی و دو روز  هم نیست که دسته گلهای ما کشته میشوند.


تنها آژیر آتش نشانی دلم را به درد نمیآورد،  کشتی هم دلم آتش میزند و  از این پس صدای هواپیما هم دلم را مچاله میکند. 


بر این غم مهر پایان یافت بزن خدایا! 

 
<از پس ظلمت بسی خورشیدهاست.>
خدایا سپاسگزارم که کمکشان میکنی. 
نظرات 3 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 16:17

ایوا جونم سلام هی من میگم آشتی ازت تقلید میکنه تورا خدا پست جدیدشو بخون ببین چه چرت و پرتایی نوشته
تورا خدا یه چیزی بهش بگوووووووو

سلام میترا جان، نه نخوندم چون کلا آشتی توی خواندنی های من نیست.
امیدوارم دیگران را بد راهنمایی نکنیم.

Zari شنبه 21 دی 1398 ساعت 22:27 http://maneveshteh.Blog.ir

دقیقا الان همه فکر میکنیم دیگه‌چه دروغ هایی بهمون گفتند

درسته خیلی چیزها را سرهم کردند و به خوردمان دادند.

رهآ شنبه 21 دی 1398 ساعت 22:24 http://Ra-ha.blog.ir

:(

از پس ظلمت بسی خورشیدهاست ...

به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد