روبالشی های گل گلی

یک بعد از ظهر تابستانیست؛  چندتا از مهمانها توی تیاتر روم در حال گیم بازی کردن هستند و بلند بلند حرف میزنند و میخندند. یکی بالا ویدیو تماشا میکند. کتری را پر میکنم  و روی گاز میگذارم. برایشان چند تا بستنی میبرم. ایشان خواب بعد از ظهر روز تعطیلش را با هیچ چیز تاخت نمیزند. هیاهوی پرندگان بالا گرفته است. برای شام مایه لوبیا پلو درست کردم و سالاد الویه هم از ظهر مانده است. خوبی مهمانهای مجرد این است که هر چیزی درست کنی با دل و جان میخورند.

اینروزها خبری نیست تنها بدو بدو و از این  جا به آنجا رفتن که خدا را سپاس با برنامه ریزی همه چیزدرزمانش انجام میشود. 

چندتا دفترچه دارم که هر کدام برای کاریست و تند تند برگه هایشان پر میشوند. 

غروب که میشود همه میروند کنار دریا و من خانه میمانم. حتی فرشته کوچولو هم میرود و من تنها تنها میمانم و شمعهایم را روشن میکنم و کارهایم را انجام  میدهم. لوبیا پلو دم میکنم و ماست و خیار درست میکنم. خانه آرام مانند خودم نفس میکشد.به مادرم زنگ  میزنم و میگویم گله نکن،  سپاسگزار باش. هرچه از هر کسی یا چیزی بیشتر گله کنیم بیشتر گله گذاری پیش رو خواهیم داشت و هر چه بیشتر سپاسگزار باشیم بیشتر  خواهیم داشت. 

دست و پا نزنیم و به خدا بسپاریم. اعتماد کنیم،  توکل کنیم،  هر کاری انجام میدهیم. 

هرگاه هرجا ناامید شدیم،  به یاد بیاوریم زمانی که سرراهمان خداوند دری را باز کرد،  دستمان را گرفت،  آبرویمان را خرید و بدانیم دوباره همان کاررا انجام خواهد  برایمان. 

دست و پا نزنیم،  درخواست کنیم و ایمان داشته باشیم. 

بدیها را ببخشیم،  خودمان را ببخشیم و دیگران را هم همینطور. 

مهمانها شب ماندند و ایشان بر ایشان روبالشی ها گل گلی از یکجا بیرون کشید و روی بالشهایشان کشید. 

شب پیش خواب دکتر را دیدم؛  پیشانیم را بوسید و گفت از تو راضیم خیلی راضیم. 


الهی هر کاری میکنید دل خودتان و خدایتان خوشنود باشد. 


دوست دلبر من درخواست شما را انجام دادم ولی خودم گمت میکنم! 

دوست عزیز که درخواستی داشتید؛  متاسفانه نمیتوانم درخواستتان را انجام بدهم و برایتان آرزوی موفقیت میکنم. 

 


نظرات 2 + ارسال نظر

ایوا جانم.
دوباره اینجا حالم را بهتر کرد.
ممنون که مثبت مینویسی.

شما عزیز دلی و خودت استادی ❤️

بهامین سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 16:28 http://notbookman.blogsky.com/

حال دلت همیشه خوب وخوش عزیزم

همینطور هم شما بهامین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد