پیچ امین الدوله

چند شاخه پیچ امین الدوله توی گلدان شیشه ای باریک و بلند روی کابینت گذاشته ام! 

ما امروز قرار یود برویم پیاده روی   و تپه نوردی با۳ تا از بهترین دوستانم. ساعت ۷.۴۵ دقیقه بیدار شدم و برای ایشان شیرموز درست  کردم به همراه لقمه نان و پنیر و سالاد و شامی از دیشب. یکسری لباس توی ماشین ریختم و برگشتم  توی تخت تا مدیتیشن کنم که نشد و ۹.۲۰ دقیقه دوش گرفتم و یکسری لباس دیگر توی ماشین انداختم و آماده شدم. یک بطری  آب  با لیموی تازه برداشتم و یکظرف انگور و خیار برای توی راهم چون صبحانه نخورده بودم. لباسها را بیرون پهن کردم و ساعت ۱۰.۳۰ از خانه زدم بیرون. ساعت ۱۱ و پنج دقیقه رسیدم و با نازنین دوست و دوست خوب دیگرم راه رفتیم. بوته های تمشک وحشی پر از تمشک سبز بودند و هنوز نرسیده بودند. قرار شد چند هفته دیگر دوباره بیاییم برای چیدن تمشک. میانه راه دوست قدیمیم(اولین دوست من در این کشور) هم آمد و تا ۱.۵ راه رفتیم و میخواستیم ناهار برویم بیرون که دوست دیگرم خانه اش در آن نزدیکی است گفت ناهار پیک نیکی درست کرده و از ما خواست برویم خانه اش. رفتیم خانه اش و رشته پلو و آش رشته درست کرده بود و خیلی زحمت کشیده بود. شرمنده مهربانی  این دوست  شدیم. ناهار خوردیم و سه مدل چای درست کرد با میوه و بستنی و فالوده و نشستیم  حرف زدیم تا ۴.۵ که خداحافظی کردیم و برگشتیم خانه هایمان. سرراه رفتم شاپینگ سنتر بزرگه و دوتا بانک رفتم و یک قوری و فنجان گلدار برای نازنین دوست  خریدم؛ یک کاسه برای فرشته کوچولو که اینقدر خوشگل بود گفتم بیشتر بگیرم برای خودم! ( شایدعکسش را بگذارم)

دوستم که پیش ایشان کار می کند را هم دیدم. یک شیشه آب پرتقال تازه و برگشتم خانه ساعت ۶ و پنج دقیقه بود. آب پاش چمنهای جلوی خانه راروشن کردم که دوستم  زنگ زد و گفت برویم با فرشته ها پیاده  روی؟  گفتم بیارش خانه من و دو دقیقه بعد دم در بودند و با فرشته کوچولو  بازی کردند  و گفتم برش می‌گردانم خانه. برنج خیس کردم برا ی سبزی  پلو  و آ ب پاشهای توی باغ راروشن کردم. لباسها را آوردم توی خانه و به سبزیجات و گلهایم آب دادم. 

برنج دم کردم و چای دم کردم و میوه شستم و سطلها را خالی کردم و ساعت ده دقیقه به هفت بود. ایشان آمد و من با فرشته ها رفتم پیادهروی و فرشته دوستم را برگرداندم خانه اش و برگشتیم خانه. 

امروز توی این گردشمان پیچ امین الدوله به درختان پیچیده بودند،  من دوشاخه آوردم بکارم،  نشستم  خواندم ببینم چطور باید بکارمشان. پیچ امین الدوله مرا به ۹ سالگیم میبرد. 

ساعت ۸ شام خوردیم؛  دوستم  آش داده بود و آش را گرم کردم با سبزی پلو و تن ماهی و شام خوردیم. لباسهای خشک شده را تا کردم و آشپزخانه را تمیز کردم همینطور دوتا یخچال ها را. کمی خواندم؛ اینترویو هم قبول شدم و ایمیلش آمد. این برای همان کرسم هست! امیدوارم  در این گام زندگیم کامیاب باشم. 

کمی ویدیو تماشا کردم و ساعت ۱۱ صورتم را شستم؛  تا شده ها را توی کشو گذاشتم و تندی سرویسها ی پایین را شستم. لیست خرید را نوشتم و کاتالوگها  را نگاهی  انداختم که ببینم چی از کجا بگیرم. 

امروز روز خوبی بود و من خیلی انرژی داشتم. فردابایدخانه را پاک و تمیز کنم و مارکت و خرید بروم. نازنین دوست هم میاید، کادویش را بدهم. امروز پرخوری کردم،  فردا یادم باشد تنها میوه و آبمیوه بخورم.

امروز سپاسگزاریم را ننوشتم،  دارویم را نخوردم،  مدیتیشن و هیپنوتیزم را انجام ندادم. بیست هزار گام راه رفتم! 

خدایا سپاسگزارم برای پاهایی که مرا به آسانی جابه‌جا  می‌کنند؛ برای توانایی که کارهایم را به آسانی انجام میدهم،  خدایا سپاسگزارم  برای تندرستیم، برای خوب بودن و خوب شدنم. هزاران بار سپاسگزارم. 

تویی که اینجارا میخوانی از خدا برایت تندرستی و توانایی و بی‌نیازی خواهانم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ساچی شنبه 22 دی 1397 ساعت 11:06

ایوا جان
ممنونم از انرژی که با نوشته هات به من میدی

و شما هم با بودنتون به من انرژی میدهید

Samira شنبه 22 دی 1397 ساعت 10:03

سلام
شمارو ندیده دوستون دارم و الهی که همیشه بخندی و در آرامش زندگی کنی

سلام سمیرا جان، لطف داری و امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی

سهیلا شنبه 22 دی 1397 ساعت 07:37

ایوا جانم سلام
خوشحالم که خوبی و می نویسی و ما رو از نوشته های قشنگت محروم نمیکنی. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

سهیلا جان سلام، من هم خوشحالم نازنینی مانند شما خواننده اینجاست. شنا هم تندرست و شاد باشی و دلت پر مهر

میترا پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 22:22

ایوای نازنینم سال نو مبارک
الهی که بهترینها برات توی این سال جدید اتفاق بیوفته و به بهترین وجه به خواسته ها ت برسی

میتراجان سال نوی شما هم مبارک و براتون آرزوی بهترینها را دارم. بهترینهای بهترینها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد