شنبه در خانه

شنبه ایشان رفت و برای صبحانه یک لیوان آب آناناس گرفتم با یک کلوچه و یک موز دادم برد. هوا بارانی بود. خودم باید میرفتم بانک. تا ۱۰.۳۰ توی تخت ماندم و وبلاگ خوانی کردم. برای ناهار میخواستم سبزی پلو درست کنم که ایشان گفت دیر میاید و ماند برای شب. دوش گرفتم و ساعت ۱۱.۱۵ از خانه بیرون آمد و یک ساعت بعد رسیدم شاپینگ سنتر دم خانه. راهی که ۱۵ دقیقه بیشتر طول نمیکشد!!به یکی از دوستانم و عزیز راه دور زنگ زدم که نبودند،   با یک دور چرخیدن یک جای پارک  گیرم آمد. دو تا بانک رفتم،  دو تا پرتزل و یک ساندویچ مرغ و آواکادو برای ناهار ایشان  و سه تا  دانه شیرینی برای عصرمان گرفتم و رفتیم آفیسش و ساندویچش را دادم و آش دوستم هم گذاشتم روی میز آشپزخانه و یک یادداشت روی موبایلش گذاشتم. سرراه خانه ۳ مدل نان  و مربای تمشک  گرفتم و برگشتم خانه. تمام روز باران پودری میامد. 

کمی استراحت کردم با مدیتیشن و خوابم برد. ایشان ۴ آمد و ناهارش را نخورده بود. برای خودم چای سبز درست کردم و ایشان هم ناهارش را خورد و خوابید. هوا سرد بود و بلانکتم را آوردم و دورم پیچیدم. چای دم کردم با پرتزلها و میوه هم گذاشتم. ایشان بیدارشد و چون هوا بارانی بود بیرون نرفتیم. شب رفتیم دوباره بانک که همچنان شلوغ بود و حتی جای پارک  نبود؛  بعد هم رفتیم آفیس ایشان برای کاری و برگشتیم خانه. شام هم کمی آش مانده بود که گرم کردم با نان تازه و کمی پنیر و خامه خوردیم. شب دیروقت خوابیدیم. 

امروز فرشته  پشت پنجره  خوابیده بود و با غصه باران را نگاه میکرد؛ امروز بیرون نرفت تنها شب با ما آمد ماشین سواری! شنبه در خانه برای فرشته! 

چند جا برای یوگا دیدم تا یکی را نامنویسی کنم و بروم. یک برنامهوتم باید بنویسم برای پاکسازی و کارهای دیگر. کارهای آفیس ایشان را باید برنامه ریزی کنم. 


امبدوارم پیش پیش  برکت و آرامش برایتان فراهم باشد. 


<<خدایا برای همه چیزهای خوبی که به من بخشیدی سپاسگزارم>>

نظرات 2 + ارسال نظر
بودا سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 09:40 http://hezarsaltanhaii.mihanblog.com/

ایوای عزیز
کلاسهای یوگا برای کسب آرامش ، تمرکز و حتی افزایش قدرت بدنی بی نهایت مفیده
همونطوری که ورزشهای مثل تای چی
همونطور که میدونین یوگا فقط کشش عضلات نیست
ما انواع بیشماری از سبکهای یوگا رو داریم
مسلما سبکی که در کشورهای غربی استفاده میشه در آسیا کمتر مورد توجه هست و بر عکس
من فکر میکنم بهترین نوع برای شما یوگای کندالینی باشه
تقریبا همون چیزی که من کار کردم
یعنی سبکی که بیشتر به مدیتیشن توجه میکنه
و چون شما سابقه ی این کار رو دارین مسلما پیشرفت زیادی میکنین
این نوع یوگا بیشترین تمرکز رو بر سیستم عصبی داره و بهتر از انواع دیگه هست
آرزوی موفقیت براتون دارم

بودای عزیز؛ به دنبال بالا بردن تواناییهام هستم. چون به زور برخی حرکات را انجا م میدهم و بدنم انگار خشک شده است!
از شما سپاسگزارم برای یاد آور ی کندالینی؛ من پیشترها کار میکردم و کم‌کم کنارش گذاشتم چون اینجا راهبری نداشتم برای کمک! راستش را بخواهید از مدیتیشنش هم دوری میکردم چون ترس از کنترلش داشتم.
حالا دوباره از سر گرفتم؛ تنها یوگا را!
برای من کار کردن روی سیستم عصبی بسیار مهم است، خیلی ممنون برای کامنت مفیدتون

ساچی دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 00:32 http://sachi.blogsky.com

مرسی ایوا جان... دعاهات قشنگن و واقعی

خواهش میکنم، سپاس از کامنت پر مهرتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد