عشق

 دیشب دیر خوابیدم و صبح ۸ بیدار شدم. ایشان  خواب مانده بود. پرنده ها  را غذا دادم.  یک تست کره و عسل برایش درست کردم با میلک شیک و رفت سر کار. من هم به تخت برگشتم و تا نه توی تخت بودم. بلند شدم و دوسری لباس توی ماشین  ریختم و یک دور با جارو شارژی برای خوشنودی روانم توی خانه دور زدم و دوش گرفتم و آماده شدم و رفتم سر کار،  صبحانه اسموتی و آب خوردم. یک بازدید کاری داشتم که به خانه نزدیک بود و تنها ۱۰ دقیقه رانندگی بود،  کارم را انجام دادم و باید میرفتم آفیس. دیدم زمان دارم و برگشتم خانه و لباسها را بیرون پهن کردم و موهام را تندی سشوارکشیدم و یک خرما و یک مشت توت و مویز و بادام خوردم و رفتم سرکار. دو ساعتی هم کار کردم. یکی از دوستانم زنگ  زد و گفت شاید نتواند بیاید. رفتم شاپینگ سنتر و یک رویه میز اتو خریدم و دوتا شیشه برای آرد سوخاری و نخودچی توی یخچال،  یک ظرف کوچک برای روغن زیتون،  یک لیوان نی دار برای آبمیوه های ایشان و شیشه شور اسفنجی هم خریدم و یک لیوان آب سبزیجات هم خوردم. به دکترم زنگ  زدم که وقت برای هفته میداد و من نگرفتم. 

از شاپینگ سنتر نزدیک خانه هم کمی شیرینی گرفتم و یک شیشه بزرگ کوزه مانند برای آب ۱۰لیتری هم خریدم!!! کارهایی میکنم من! 

چون زمانی که مهمان دارم پر آب کنم و چندتا لیموی برش خورده و نعنا تازه  بریزم توش به جای نوشابه! برگشتم خانه و ایشان رفته بود پیادهروی با فرشته و من هم غذای پرنده ها را دادم و لباسها را آوردم تو و یک چای هم دم کردم. ایشان آمد چای خوردیم و به مادر و خواهر  جانانم زنگ  زدم و همزمان شام هم ماکارانی با سالاد درست کردم. تا  شام دم بکشد رفتم سر کارم و نیم ساعتی کار کردم. شام خوردیم و یک دمنوش دیتاکس درست کردم و رفتم سر کار  تا ساعت ۱۱! 

از یازده هم کمی خواندم؛  کمی تماشا کردم و الان ساعت ۱ شبه و شمع اتاقم  بیجان است و باید یکی دیگر روشن کنم. 

سه شنبه و چهارشنبه خیلی کار  دارم.


روزگارتان و لحظه های زندگیتان پر از عشق باشد و با دلدارتان هم نفس و پایبند باشید. 


<<خدایا سپاسگزارم که به هر سو میچرخم عشق میبینم>>

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 15:21 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من هر روز میام وبت...
بخاطر اون دعاهای قشنگی که آخر میکنی....
جون میگیرم باهاش....
خدا همراهت باشه ایوا جونم

عزیز دلم ممنونم که بهم سر میزنی. خدا به همراهت باشد فرانک جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد