روزهای خوب خدا

ده دقیقه به هشت بیدار میشوم وبرای ایشان یک شیر موز درست میکنم با میوه و یک ساندویچ سالاد الویه؛  یک سالاد الویه درست میکنم و چند بار میخوریم! 

به دوستم پیام میدهم که برویم مارکت و میروم دنبالش.  

خانه را گردگیری میکنم و سرویسها را تمیز میکنم و پرنده ها را دانه میدهم و ظرفهای  رافرشته  میشورم و غذا میدهم و دوش میگیرم  و یادم میاید نان سفارش ندادم و زنگ میزنم و خوشبختانه هنوز پخت میکنند. ۹.۱۵ میروم آرایشگاه برای ابروهام. کارم نیم ساعت طول میکشد و میروم دنبال دوستم. نانهار ا میگیریم و میرویم مارکت،  دو تا دستمبو،  دو بسته اسفناج،  پرتقال خونی،  نارنگی،  خیار،  گوجه،  ۱ دانه نان،  کلم سفید،  کرفس،  سبزی پلویی،  نعنا و پیازچه میخرم و با دوستم  پنکیک هم میخوریم. از فروشگاه یک پفک و پنیر میخرم و نان لواش، شیرینی دانمارکی میخرم و میرویم شاپینگ سنتر برای پست کردن و دوتا شیشه آب میخرم. برمیگردیم به سوی خانه و از شاپینگ سنتر نزدیک خانه  دوتا هندوانه میگیرم  با پرتزل فلفلی تند و با دوستم مینشینیم و حرف میزنیم و سررا فرزندش را از مدرسه برمیداریم  و میرسانمشان خانه و خودم هم برمیگردم  خانه. خریدها را سامان میدهم و جا میدهم. خانه را جارو میکشم  و طی پشت سرش. برای پرنده  ها غذا میریزم،  ۵ دقیقه دراز میکشم و بلند میشوم. چای دم میکنم و  با همه خستگی فرشته کوچولو را میبرم پیادهروی. توی راه دوستم را بافرشته اش میبینم و کمی راه  میرویم و برمیگردیم پارک دم خانه و فرشته ها با هم بازی میکنند و من هم کمی مینشینم. دوستم میرود خانه و کمی غذا و آب برای فرشته ها میاورد. هوا خیلی خوب است وخورشید پایین میرود،  موبایلم زنگ میخورد و ایشان است که دنبال ما آمده که با هم برویم پیاده  روی و از دوستم  خداحافظی میکنیم و میرویم کمی راه برویم. 

برمیگردیم و چای میخورم با شیرینی و ایشان هم یک چیز خنک میخورد! 

مینشینم و سبزیها را پاک میکنم و توی کیسه میگذارم توی یخچال تا فردا بشورم. تی وی برنامه دلنشینی ندارد و من کمی فیلم از یوتیوب میبینم. کمی میخوانم و کمی گوش میدهم. ایشان شام  سالاددالویه میخورد و من نان و پنیر. 

شب خسته هستم و یادم میرود که لیوان آبی برای خودم ببرم! تا صبح تکان نمیخورم! 


امروز یکی از روزهای خوب خدا بود؛  همه روزهایت خوبند خدایا!

<<همه چیز رو براه است و من آرام و ایمن هستم،  خدایا سپاسگزارم>>


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد