دستنوشته ها

دستنوشته  های چند سال پیش را میخوانم؛ چهار سال پیش مقاله ای خواندم و اینها را لیست کردم؛  امشب پیداش کردم و دارم میبینم تا چه اندازه در زندگیم پدیدار شدند. من تنها اینها را لیست کردم و گوشه ای نگاه داشتم. برایم جالب است که خیلی از اینها برنامه روزانه من شده‌اند؛  من حتی یادم نبود که اینرا نوشتم! 

خدایا سپاسگزارم.



 صبح دیدم که وین دایر یک مقاله نوشته که برایم  جالب بود. راههای ساده  کردن زندگی است؛ یک انرژی ذهنی وجود داره که ما را به بالا و پایین و عقب و جلو هدایت میکند و با  پیچیده کردن زندگی ما سدی بر سر راه انرژی می گذاریم و جریان زندگی آزاد  نیست.  

راهکارها 

۱. چیزهایی  را که استفاده نمیکنید دور بریزید،  به کسی ببخشید یا بفروشید. دور خودتان را خلوت کنید. 

٢. تقویم تان را خالی کنید از مهمانیها و تجمعات اجتماعی. برنامه هایی مانند مهمانی برای خیریه و شلوغیهایی با اهداف نمایشگرانه.

٣. زمان آزادتان را آزاد بگذارید. کآری برای شادی  خود انجام بدهید ، تماشای فیلم با خوانواده، نامه نوشتن به دوستی، کتاب خواندن. 

٤.برای یوگا و مدیتیشین،  نیایش بیست دقیقه در روز زمان بگذارید

٥. با طبیعت خلوت کنید. کنار چشمه ای، درختی، تماشای ابری در آسمان، دریایی و رودی....

٦. از افرادی که از جنس شما نیستند دوری کنید. آدمهایی که آزارتون میدهند را با یک لبخند و یک تشکر کنار بگذارید و برایشان دعا کنید. 

 ٧.بدن شما یک معبد مقدسه که همه  عمر همراه شما خواهد بود. اندازه غذا و خوب بودن آنرا فراموش نکنید. 

٨. بازی کنید. درست مثل بچه ها زمانی را برای بازی کردن بگذارید . از همنشینی با بچه ها پرهیز نکنید. 

٩.آهسته و آرام. برای لحظه ای آهسته کن، آرام و آهسته  نفس بکش، آرام حرف بزن  ، آهسته بخوان و سرعت  ذهنت و سرعت هر آنچه که در زندگیت هست را کاهش بدهید. 

١٠. بدهی ها را صاف کن. بدهی استرس زیادی همراه داره واز زمانهای دلپذیر زندگیت باید بزنی  برای داشتن چیزی که با نبودنش هم میشود زندگی کرد. 

١١. پول هدایتگر شما نبآشد در آنچه که دارید  یا میخواهید  داشته باشید.  آن کاری را انجام بدهید که دوست دارید.

١٢.  جان وجودتان را به یاد داشته باشد. زمانی که زندگی پر از بالا و پآیین و  پر شتاب یا پیچیده است به وجودتون فکر کنید. شما به سویی میروید  که سر شآر از الهامات، آرامش و سادگیست؛  که با تمام موجودات در هارمونی و هماهنگی هستید.در ذهنتون به آنجا بروید  به خود  یاد آوری کنید که دنبال چه هستید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 00:45 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ایوای عزیزم ببخش که اینو میگم...
نوشته های وبت خیلی ریز شدن...
خیلی خوندنشون سخته.....

فرانک جان ببخشید که اذیت شدید، باید بهتر شده باشد با قالب تازه.

یارا پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 08:50 http://mororroz.blogfa.com

عالی بود . چندبار خواندم .

امیدوارم به کار همه بیاد؛ برای خودم جالب بود که تنها با نوشتن اینها در برنامه روزانه زندگیم جا گرفتند.

مولود چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 11:49

چه 12 مورد خوبی

نازنین من؛ در روزگار سختی به سراغم آمد این نوشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد