روحت شاد

این آخر هفته عزیز راه دور میاید،  من سرما خوردم. امروز خانه را تمیز کردم. با دوتا از دوستانم تلفنی  صحبت کردم. نان شیرمال درست کردم و برای شام قیمه پختم. به کیت پیام دادم برای فرشته کوچولو. ریشه موهام را رنگ زدم. دوش گرفتم ،  سوپ خوردم.ساعت ۴ با فرشته کوچولو رفتیم پیاده روی و برگشتیم. تب دارم الان،  کتری قل قل میجوشد و بوی شلغم توی خانه پیچیده و من با یک بلانکت گرم و یک لیوان چای کمرنگ نشسته ام و عطسه میکنم پشت سر هم. 

دختر ک ایمیل من را پاسخ داد ه که باگها و دامی داتا پاک شده و ایمیل من چند هفته پیش براش فرستادم. پروژه دو هفته دیگر به پایان میرسد!! 

همیشه جمعه ها را دوست دارم،  همینطور چهارشنبه ها،  همینطور همه روزهای پر نور هفته را. 

روز و روزگار خوش فقط داغ تازه شده،  داغ رفتن آدمهایی که هست ما هم با آنها رفت  و خم شدیم. 

روحت شاد ای بزرگترین 


نظرات 1 + ارسال نظر
گیسو شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 16:33 http://saona.blogsky.com

سلام عزیزم نمیدونم اونجا داروی گیاهی هست یا نه ولی ترکیب زوفا و پرسیاووش و اسطوخدوس معجزه سرماخوردگی هست.امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه...کاش اینجا هم هوا سرد سرد بود.

سلام عزیزم، باید بگردم انگلیسی اینها را پیدا کنم، فقط لوندر یا اسطوخدوس توی باغم دارم. ممنمونم از راهنماییت، هیچ چیزی جای فرآورده طبیعی را نمیگیرد.
حالا شما پاییزی خواهید شد و ما بهارانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد