Join us

سه شنبه خسته هستم اما صبح زود بیدار  شدم و ایشان را راهی کردم. به تخت برگشتم و مدیتیشن کوتاهی انجام دادم. مادر ایشان بیدار شد و منم بلند شدم و چای دم کردم و برای خودم اسموتی درست کردم با آبمیوه تازه و خوردم. مادر ایشان هر چی ظرف میگذاشتم تند تند میشست! منم ظرف زیاد کثیف میکنم! سبزی ها را خرد میکنم و مواد میگو پلو را آماده میکنم تا عصری که میرسم کمتر کار داشته باشم. 

دوش میگیرم  و ساعت ۱۰.۳۰ میریم بیرون. تا ۱ چرخیدیم و مادر ایشان چند تا چیز برداشت ولی یادش به بارهاش که افتاد گذاشت سر جاش. مشکلیست  این اضافه بار! ناهار خوردیم و رفتیم بانک و پولی را ریختم به حسابمان و رفتیم تیشرت را عوض کردیم و تمام شد داستان این تیشرت. 

بعد رفتیم مارکت  و من ماهی،  هندوانه،  انگور،  آلو و هلو خریدم. و بعد هم رفتم گوشت خورشتی و چرخکرده،  گندم برای سمنو و سبزه،  مربای هویج یک ویک و لپه ایرانی خریدم  و مادر ایشان توی ماشین نشسته بود و هوا گرم بود،  دوتا روزنامه فارسی هم براش برداشتم. رفتیم شاپینگ سنتر دم خانه تا بستنی بخوره چون خیلی دوست داره. برای آفیس ایشان بیسکوییت و شیر خریدم و پنج بود که رسیدیم خانه. مادر ایشان رفت نماز و منم آشپزخانه و گوشت و ماهی را شستم و بسته بندی کردم. چای دم کردم و میوه ها را هم شستم. آب هندوانه درست کردم که ایشان گفت چای میخورد. چند تا دانمارکی از فریزر بیرون گذاشتم. خودم یک لیوان آب هندوانه  خوردم. مادر ایشان ۶ آمد پایین و پرسید ساعت پیاده روی کیه. ایشان که گفت خسته است و منم در حال افتادن بودم و گفتم امروز ۱۱۰۰۰ قدم توی شاپینگ سنتر راه رفتیم که گفت اینها حساب نیست. 

خلاصه ما برای ماراتن داریم آماده میشویم اگر دوست داشتید شما هم به ما بپیوندید. 

مادر ایشان رفت به باغ با ایشان آب بدهند و منم به دوستم زنگ زدم و قرار شد فرشته کوچولوها را ببریم جایی که بپر بپر کنند و انرژی تخلیه کنند. به مادر ایشان گفتم که گفت نه خسته ام. رفتم نیم ساعت بعد خانه بودم  و برنج را دم کردم و ماست خیار هم درست کردم  و شام خوردیم. مادر ایشان زود رفت خوابید و ما هم ۱۱ رفتیم توی تخت. کمی خواندم و به خواب رفتم. 

شب خواب دیدم مادر ایشان دارد پوست کمرم که ضخامتش  ۱۰  سانت بود!! را غلفتی میکند و خیلی دردناک بود و کنده نمیشد. خوابهایی میبینم! 

پ.ن. خسته ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد