خوب باش

در چهار هفته گذشته ۱ روز در هفته با دوستانم و گروهای مختلف  بیرون رفته ام و این هفته قرار شد با دو تا از آنها به رستوران ایرانی برویم اما من هوس آلو پراتا ی هندی دارم! شاید فردا درست کنم برای اولین بار! 

خانه سابی میکنم اینروزها چون مهمان از ایران میآید! که با این حساب در ۱۲ ماه گذشته من ۹ ماه مهمان داشته ام ۲۴/۷! 

برای مهمان یک لباس خواب تابستانه خریدم و باید یک بلوز و شلوار خواب هم بخرم همینطور اسباب حمام و بهداشتی و کمی بالا را مرتب کنم. این چند روزه که تمییز کردم و مرتب؛  حالا باید دراور اتاقمهمان را تمیزو مرتب کنم و چند کیسه هم برای چریتی دارم. یک بسته پستی به ایران و خرید خانه و سبزیجات و میوه. 

و اما ایشان که روی دستم افتاده با یک بیماری کشنده به نام سرما خوردگی که باید ناز و آه جمع کنم. امروز به من میگفت من با تو همیشه MRI آمدم. توی این چند سال ۳-۴ بار همراهم بوده ولی به چشمش زیاد آمده. خدا را شکر خودم از پس کارهام بر میام وگرنه هیچ گله ای از ایشان ندارم چون میتوانست یا شرایط من خیلی راحت منراترک کنه. 

شب آب گریپ فروت و آب هویج و آب هندوانه گرفتم و تو سه شیشه گذاشتم توی یخچال که هر زمان گرسنه شدم راحت باشم و ایشان هم آبمیوه تازه خورد. 

خانه ای سر کوچه بن بست  ماست که پنجرههای قدیش  رو به پارک است؛  انگار جایی در این خانه زندگی کرده ام. شهری کوچک و خلوت؛  جایی مانند دلیجان یا اقلید. جایی در ایران که خانه ها از سرما و هوای پاک تمیزند و درختهای سپیدار با پنجرهها عشقبازی میکنند و خورشید میانه شان را بهم میزند و من جایی در این خانه زندگی کرده ام. 

 اگر جایی هر جانداری سر راهت قرار گرفت و به کمک نیاز داشت  دو دستت را رو به آسمان بگیر و خدا را شکر کن که انتخاب شدی؛  سپاس از اینکه من را قابل دانستی تا وسیله تو باشم. سپاس از اینکه من را انتخاب کردی و من چه خوشبختم  که روی من حساب کردی،  

خدایا سپاسگزارم برای بودنت. 

نظرات 1 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 01:45 http://virgol.persianblog.ir

دست بر قضا ما هم درگیر این بیماریه کشنده هستیم. وای که وقتی آقایون مریض می شن دردسر ما خانومها صد برابر می شه.
می دونم خودت کدبانویی ولی گفتم بازم یادآوری کنم بهشون شلغم بده خیلی موثره.

ممنونم؛ یادآوری شما در لیست خرید دیروزم گذاشتم و خریدم. خیلی ممنونم که. یادم آوردید. امیدوارم همه سلامت باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد