روزی بارانی

امروز ساعت ٧.٣٠ بیدار شدم، به ایشان تن ماهی با کوجه و خیارشور دادم. ۸  همکارم آمد دنبالم و رفتیم به سایت. درست ۸.۳۰ رسیدیم و رفتیم به اتاق کار, کامپیوترها را روشن کردیم و همه چیز رو به راه کردیم و گفتیم تا یوزرها بیان یک چای و کافی بخوریم. رفتیم به آشپزخانه تمیزشون و من یک چای کمرنگ درست کردم و کمی خوردم. ماگم را دوباره آبجوش ریختم و با خودم آوردم. سالن کار گرم شده بود و کار ما آغاز شد. به جای ۲.۵؛ ۳ ساعت و ربع کار کردیم. همکارم دخترک خوبی بود.

 من بین دو سشن یک موز خوردم و یک ربع به دوازده محل را ترک کردیم. نیم ساعت بعد خانه بودم. گرد گیری کردم و خورشت قیمه بار گذاشتم. تا ساعت ۳ خانه جارو طی و دستشویی ها را تمیز کردم, بینش نیم ساعتی نشستم و ۳ تا اسلایس پیتزا خوردم. از ساعت ۳.۱۰ تا ۴ رفتم پیاده روی و نم نم باران میامد. 


برگشتم و موهام را روغن زدم. ماشین ظرفشویی را خالی کردم و ظرفهای کثیف را چیدم توش. کمی جمع جور کردم.  سیب زمینی پوست گرفتم و خلال کردم. برنج خیس کردم. کلوچه فومن, خرما, سمنو روی میز گذاشتم. چای دم کردم و رفتم که دوش بگیرم. 

وقتی بیرون آمدم ایشان هم رسید. و کمی حرف زدیم. خبر دار شدم خانواده یکی از دوستان آمدند و حالا باید برنامه بگذارم و دعوتشون کنم. دو تا مسیج کاری زدم. 

چای خوردیم و باران شدیدی گرفت. قرار شد ۷.۳۰ غذا بخوریم. کمی با مادر و خواهر جانانم حرف زدم. برنج دم کردم و یک قابلمه کوچک شیرین پلو, سیب زمینی ها را سرخ کردم. ماست و خیار درست کردم و شام را درست ساعت ۷.۳۰ خوردیم. ظرفها را توی ماشین چیدم و نشستم.

کارهای احمقانه میکنم, گاز را روشن میکنم و قابلمه را میگذارم روی گاز خاموش و آن یکی برای خودش میسوزه!! انگار حضور ندارم. مغزم خسته است شاید. 

باید روی حافظه ام کار کنم. دوست دارم دیوان شمس را حفظ کنم و باید این کارو بکنم.

با دوستان زمان دانشجویی حرف زدم و خاطره مرور کردیم. خیلی خندیدم, چه زودگذشت. 

زانوم گرفته و همینطور عضلات گردن و پهلو.

شمیم بهار میآید. 

باران میبارد. 

یکی از روزهای خوب من خوب میشوم, روزی که دور نیست.

سریال چرخ و فلک را دوست دارم.


پ.ن. کاری کنیم که دیگران به جای لعنت بر پدر و مادرمان؛ آمرزش برای آنها طلب کنند. 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد