مهمان و خنده و شادی

ساعت ۱.۲۰ شبه،  امشب مهمان داشتم که گفتند برای شام نمی‌آیند  و برای عصرانه خواهند آمد. من هم آش درست کردم با ساسج  رول و سمبوسه و سالاد سیب زمینی و میوه و دیپ بادمجان و کراکر و دوجور پنیر و چای! شام درست میکردم  بهتر بود،  نبود؟  

برایم یک کیک خوشمزه و یک کادو هم آوردند و من هم  برایشان زعفران و گل سرخ دادم. 

امروزم به این کارها  گذشت.

صبح ایشان  رفت سر کار و گفت ساعت ۵ میاید. برای آبگرم و لیموی  را خوردم و یک میکس آب پرتقال  و آناناس درست کردم با اسفناج و شد صبحانه ام. 

هلیم و آش را بار گذاشتم و سالاد سیب زمینی را درست کردم و سس زدم و گذاشتم توی یخچال،  ساسج رولها را هم درست کردم و گذاشتم توی یخچال. میوه شستم و گذاشتمروی میز و رویش را دستمال کشیدم. دوش گرفتم  و  موهایم ر ا  با بیگودی پیچیدم،  یکسری ماشین را روشن کردم. 

ساعت ۲.۵ ایشان آمد و ناهار هلیم بادمجان و سالاد سیب زمینی خوردیم. برای یکشنبه هم هلیم درست کردم! خسته بودم و مدیتیشن کردم و خوابم برد. مادرم زنگ  زد و بیدار شدم.  کمی خواندم. رختها را بالا پهن کردم و ایشان فرشته کوچولو را برد و من هم  چای دم کردم و ماشین را پر کردم. ساعت ۶ آرایش کردم و موهایم را درست کردم و کار دیگری نداشتم. تنها میز را چیدم و شمعها را روشن کردم. نشستم پای ویدیو های کرس که مهمانها رسیدند و تا ۱۲ بودند. 

ایشان زیاد  دوست ندارد که آیپدم در آشپزخانه باشد؛  من هنگام کار کردن آیپدم  روشن است و گوش میدهم. 

مهمان ها که رفتند پیش دستی و بشقاب و لیوانها را توی ماشین جا دادم و روشنش کردم برای ۱ ساعت دیگر. 

مسواک زدم و دست و رو شستم و نشستم توی تخت،  ایشان کنارم خوابیده است. 

دیشب خواب دیدن از یک زن بهایی کلی چیز گرفته  ام؛ لاله های قدیمی دو سه در جفت،  کتابهای خطی قدیمی، سطلهای دور مسی و.......


الهی خانه هایتان ز شادی و دوستان خوب باشد. 

خدایاسپاسگزارم برای همه انسانهای خوبی که در راه  زندگیم پدیدار میشوند و بخشی از زندگیم هستند. سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 


خواهم آمد ودوباره مینویسم دو سه روز پیش را. 

نظرات 1 + ارسال نظر
تیام یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 07:43

سلام رسیدن بخیر نوشته هاتون ارومم میکنه مرسی

سلام، سپاس از مهرت و خوشحالم که میتوانم سهمی در آرامشت داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد