چله مهربانی

جمعه ساعت ۸ بیدار شدم و به ایشان اسموتی دادن با میوه و غذاش؛  رویه مبلها را انداختم توی ماشین و رویه تمیز کشیدم. به پرندهها دانه دادم. یکسری لباس توی ماشین ریختم و خانم ساعت ۹.۱۵ زنگ زد و رفتم دنبالش و ۹.۳۰ برگشتیم خانه. یک ظرف زولبیای خانگی هم برایم آورد. دست راستم خیلی درد می‌کند این بود که گفتم گردگیری را هم خودش انجام بدهد. برای ناهارش گفتم کوفته درست کردم و همه توت  فرنگیها را شستم و خرد کردم و توی فریزر گذاشتم و کمی را هم مربا کردم. دو تا کرفس و هرچی سیب داشتم را شستم و آب گرفتم. همینطور آب هویج ها را هم گرفتم. کوفته ها را درست کردم و گذاشتم جا بیافتد و کار خانم ۲ تمام شد؛ کارش فقط تمیز کردن پایین بود و کشیدن  کف سرویسهای بالا بود. جارو برقی هم سوخت و جاروی بالا را آورد و کارش را انجام داد.۲.۵ رساندمش خانه و خودم رفتم سفارش مادرم را خریدم و نان تازه هم سه مدل خریدم. یادم آمد امروز جز آبمیوه چیزی نخوردم این بود که یک لقمه کره و عسل خوردم وچای دم کردم و با فرشته رفتیم پیاده روی  و دوستم را دیدم و رفتسم پارک. هردو خسته بودیم و نشستیم. هوا تاریک و کمی سرد بود. ماشین ایشان را دیدم که پیچید سوی کوچه. 

شام سوسیس سرخ کردم؛  گیاهیش مزه هیچی میدهد!!شام خوردیم و تی وی تماشا کردیم و شب دیروقت خوابیدیم. 


خدایا سپاسگزارم برای دارایی هایم،  برای همدلی دوستانم،  برای خوبهایی که سر راهم میگذاری. 

خدایا سپاسگزارم که با هر  کسی روبه‌رو  میشوم دوست داشته میشوم و دوست میدارم. 

خدایا سپاسگزارم برای زندگی خوبی که دارم. 


هیچ ذره‌ای از مهربانی در این دنیا گم نخواهد شد؛  بذر مهربانی بکاریم.


یک چله مهربانی میگیرم؛  دوست داشتید همراه باشید. 


نظرات 4 + ارسال نظر
گیسو چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 13:39 http://saona.blogsky.com

سلام ایوای مهرباون و عزیز سالنو با تاخیر مبارک....مرسی بابت اینکه اینقد حس خوب اینجا جاری میکنی ...امیدوارم همیشه سالم و سرحال و پر از حال خوب باشی

سلام دختر گل و نازنین؛ امیدوارم خوب باشی و همه چیز به خوبی پیش برود. خوشحالم که میتوانم به شما انرژی خوبی روان کنم.

بهار شیراز چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 11:58

چطوری چله مهربانی بگیریم دخترجان؟

بهار شیراز واقعا از شیرازی!؟ خواهم گفت هرزمان آغاز کردم. هرچند که باید دوباره روزمره نویسی کنم و من این روزها هفته وار مینویسم. شاید در اینستا گذاشتم. کار سختی نیست. ۴۰ روز را به مهربانی به دنیا و خودمان میپردازیم.خوشحالم که همراه خواهی بود.

ستاره یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 21:44 http://setareha65.blogsky.com

چه زندگی خوب و پر از آرامشی. خوشیهاتون مانا ❤

دل شما هم شاد نازنینم

درود ایوا جان،سال نو همراه خوشی های ماندگار.
والا با این وسواسی که شما داری واین همه شستشو وگردگیری ،دستات که هیچ همه بدنت خوب جیغش درنیومده.
مثل همیشه کلام مثبتت وشکرگزاری هات حالم روخوش کرد.
زندگیت شاد وسراسر سلامتی.
چله رومن هستم،برنامش رولطفا توضیح بده ،مرسی.

درور بر دوست نازنین؛ اسمارت کار میکنم جوری که کمترین فشار بهم وارد بشود. خدارا شکر که توانستم حالتون را بهتر کنم، شما هم همیشه شاد و تندرست باشید.
برای چله مینویسم کارهای خودم را تا ۴۰ روز و اگر دوست داشتید همراهم باشی. کار سختی نیست و آدابی ندارد. در اینستا بنویسم بهتر است چون هرروزه میتوانم بنویسم به امید خدا.
سپاسگزارم که هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد