بازگشت به کار

ساعت را کوک کرده بودم روی هفت و نیم و بیدار شدم و دیدم ساعت ۶.۵ هست. تا هفت توی تخت ماندم و بلند شدم.  دوش گرفتم و آمادت شدم. از شب پیش همه چیز را توی یخچال کذاشته بودم و فقط برای ایشان نان و پنیر صبحانه گذاشتم و ظرفهای فرشته را پر کردم و ایشان  هم بیدار شد و آماده رفتن شد و ساعت ۸.۱۰ رفت. یک لیوان آب هویج خوردم  و هم ظرفهای شسته شده را از  ماشین بیرون آوردم و سر جاشون گذاشتم و ۸.۲۰ از خانه رفتم بیرون. توی راه آب پرتقال و آناناس  را خوردم۱ ساعت بعد رسیدم و جایی پارک کردم و چون زمان داشتم برای فرشته از فروشگاه چیزی خریدم. پس از یک فاصله ۱.۵ ماهه رفتم سر کار. از سر صبح میتینگ بودیم و آمار و حرف و گراف و.......

چای و میوه و خشکبار ساعت ۱۱؛  ناهار و چای و شیرینی  عصر دادند  و تازه شام هم رفتیم بیرون؛  سر سه تا میز نشسته بودیم و گپ و گفتکو بود. 

برگشتن ترافیک نبود و نیم ساعته رسیدم و ۷.۲۰ خانه بودم.  در گاراژ باز بود و ایشان رسیده بود و فرشته را برد بیرون و سطلها را هم گذاشت بیرون. من هم تندی چای دم  کردم و لوبیا پلو دم کردم و تنم را شستم وساعت ۸.۱۵ شام خوردیم که من یک قاشق بیشتر نخوردم. 

و نشستم و با ایشان حرف زدیم. 

با دو دوست قرار گذاشتم ناهار برویم بیرون روز یکشنبه. 

فردا باید زودتر بروم و ساعت ۶.۳۰ بیدار شوم. 

امروز ناهار ساندویچ سبزیجات خوردم که خوب بود  و شام کاری  سبزیجات که خوب نبود! 

برای هر کسی که اینجا را میخواند از خدا میخواهم ناامیدی،  ترس و نگرانی از زندگیش پاک کند،  


<<خدایا برای درآمد بی‌پایانم سپاسگزارم>>

نظرات 6 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 09:52

سلام با وبلاگتون تازه آشنا شدم. نوشته هاتون دارای آرامش خاصیه خداروشکر دوست جدید پیدا کردم. موفق باشید

سلام؛ خوش آمدید و سپاسگزارم از محبتتون.
سربلند باشید.

ابانا یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 13:32

امیدوارم روزهایی خوب در پیش باشن و هررروز چیزی برای شکرگزاری باشد‌‌...

به امید خدا برای شما هم. کاش آدرستون را میگذاشتید.

ویرگول شنبه 22 مهر 1396 ساعت 19:39 http://haroz.mihanblog.com

من همیشه می خونمتون
البته که کم کاری می کنم و کامنت نمی زارم اما عاشق نوشتهاتونم و اون جمله های قشنگ آخر هر پست
امیدوارم شروع مجدد کار خوب پیش رفته باشه و خسته نشده باشید

همین که میایی و میخوانی خوشحالم حتی اگر کامنتی نگذاری. امیدوارم آن جمله ها به کار عزیزان بیاد.
خوب پیشرفته آغاز کار امیدوارم پایانش هم خوب باشد.

حمیده جمعه 21 مهر 1396 ساعت 17:24

سلام.من هم از خدا برای شما صحت و سلامت روزافزون خواهانم.

سلام حمیده جان؛ سپاسگزارم از شما و من هم برای شما بهترین ها را میخواهم.

Baran پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 19:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدایا شکرت...بیکران شکرت...

تارا پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 17:10

ایواجان خیلی ممنونم بابت دعای زیبای پایان پستت .انشاالله همه خوبیهای دنیا به سمتت سرازیر شه .چون همیشه حال دل من یکی رو خوب میکنی

تارا جان برای شما هم همینطور باشد و خوب باشد حال دلت.
خوشحالم که میتوانم در بهتر کردن حالت نقشی داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد