بهتر و بهتر

جمعه مانند همیشه خانه هستم و خیلی کار دارم. خرید خانه و تمیز کردن خانه. ایشان ناهار نمیاد و چند برش از پیتزا شب دادم بردی ناهارش. صبح پیش از همه غذای پرنده ها را میریزم،  باید گندم  بگیرم. یکسری ماشین را رو شن میکنم.  با فرشته کوچولو میرویم پیاده روی و ۴۵ دقیقه ای راه میرویم. دوش میگیریم و نصف طبقه پایین را گردگیری میکنم چون یادم میاد که با آوردن خریدها دوباره نامرتب و کثیف خواهد شد اینه که دوش میگیرم  و یکسری دیکر ماشین روشن میشود و میروم سر راه دو تا نان سنگک و شیرمال تازه میگیرم و بعد به سوی مارکت که نارنگی ،  شلغم،  سبزی خوردن، پیاز، لبو،  کاهو،  خیار،  گوجه، گلابی،  سیب،  توت فرنگی و یک دسته گل نرگس خوشبو برای خودم میخرم و میروم شاپینگ سنتر و در بانک پول به حساب میریزم و بعد به و قارچ  و بادمجان هم میگیرم  و از داروخانه هم پودر لباسشویی ۶ تا و میروم به سوی مغازه و اجناس ایرانی که  بادام،  چی توز و پفک مزمز (بلللله)،  خیارشور و از نانوایی هم نان تافتون میخرم. توی راه دارم فکر میکنم که حوله چه رنکی برداشتم برای ایشان که یادم آمد از بس صفش طولانی بود حوله و شیر را گذاشتم و اومدم بیرون! دو میرسم خانه و تا دو و ربع خریدها را جا به جا میکنم و بقیه خانه را گردکیری میکنم و لباسهارا پهن میکنم و جارو میکشم که ایشان میرسد. خوشبختانه کاری دارد که نمیخوابد و جاروی منم زود تمام میشود و طی هم میکشم و دستشویی ها را تمیز میکنم . برای شام هلیم بادمجان  میخواهم درست میکنم. عدسها را توی قابلمه میریزم،  نانها را برش میزنم و بسته بندی میکنم.بادمجانها را پوست میکنم و در آبنمک قرار میدهم. مربای هویج درست میکنم،  سبزیها را پاک میکنم. عزیز راه دور زنگ میزند که امشب میاید. مواد هلیم را بیشتر میکنم و بادمجانها را سرخ میکنم. چای دم میکنم و چند پر بهار نارنج توی چای میریزم و ایشان نان شیرمال میخورد. ایشان شمعها را روشن میکند. عزیز را دور میرسد و در اتاقش جاگیر میشودو زود شام میخوریم. ایشان هلیم را میکوبد!!! 

شام میخوریم و ایشان ظرفها را در ماشین میگذارد و سینک را تمیز میکند. 

شب دیر میخوابیم و من شاکرم که خدا  توان انجام کارهایم را به من داده است. 

شاکرم که هرروزم از دیروزم بهتر است و روزهای آتی بهتر و بهترند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد