بی تو هیچم

صبح ساعت ۷ از خواب بیدار شدم؛  هی خواب میدیدم  میروم دستشویی ولی هنوز دستشویی دارم! بیدار شدم دیدیم همش خواب بوده؛  الهی قربون مثانه ام برم که زبان نداره حرف بزنه ولی به مغزم سیگنال میده اونم برام خواب نمایش میدهد که پاشو پاشووووو. 

پرنده ها را دان دادم؛  هوا مه آلود بود و خنک. کتری را پر کردم و قورمه سبزی را رو به راه کردم،  مرغها را گذاشتم تا یخش باز شود،  برنج خیساندم. میوه ها را چیدیم. ظرف شیرینی  را پر کردم با یک ظرف گز.یک ظرف پسته هم گذاشتم و روی خوراکیها را با پارچه تمیز پوشاندم. کاهو و گل کلم  و بروکلی با اسفناج شستم برای سالاد و همینطور زرشک شستم چندین بار! ۸.۱۵ برگشتم توی تخت تا مدیتیشن کنم که ایشان بیدار شد و منم بلند شدم تا صبحانه را آماده کنم. صبحانه خوردیم  و جمع کردیم و مرغها را سرخ کردم و زرشک را آماده کردم. مرغهای سرخ شده را توی تابه چیدم و زعفران و پیاز و آبلیموی تازه و کره  زدم تا پختش کامل شود و سس با رب گوجه و زعفران دم کرده و کمی لواشک درست کردم که آخر سر بریزم.سالاد را درست کردم  و  ۱۱.۱۵ کارم تمام شد و دوش گرفتم. ۱۲.۱۵ کارم تمام شد و آرایش کرده و آماده برگشتم به آشپزخانه و آب برنج را گذاشتم. مهمانها ۱۲.۳۰رسیدند و ایشان چای دم کرد و منم برنجم را دم کردم و نشستم. خیلی خندیدیم و خوش گذشت. مهمانهای بدون زحمت و سبکی بودند. ۲ غذا خوردیم و دسرر ا توی فر گذاشتم تا آماده شود. 

دوباره به پرنده ها غذا دادم. 

کلا روز پرخنده ای بود و هوا بارانی و ابری بود و نشد که بیرون بشینیم. چای عصررا خوردیم با شیرینی و آجیل و نزدیک های  ۵ رفتنی شدند. 

غروب با ایشان پیاده روی رفتیم  نیم ساعتی. برگشتیم من یک کرسی درست کردم و پتوم را کشیدم روم و هدفون در گوشم خوابیدم نزدیک به ۴۰ دقیقه و جان گرفتم. 

با خواهر جانانم حرف زدم؛  دعا میکنم براش تا آنچه خیره براش پیش بیاد. خدایا به همه کمک کن چون ما بدون تو هیچیم.

لانتوری را تماشا کردیم؛  چه عشقیه این دیوانگی ها!!! 

من چند لیوان آب خوردم با یک ظرف میوه و ایشان سالاد؛ من تمام مدت نشسته بودم در کنار کرسی گرمم تا ۱۱.۳۰ که بلند شدم و طی آشپزخانه را کشیدم و مسواک زدم و صورتم را شستم. ایشان زود تر خوابید. 

فردا ایشان خانه است و شاید بیرون برویم. 

خدایا سپاسگزارم که روز خوب دیگری را برایم فراهم کردی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد