شلوار سرخابی

سر کآرم, هوا روزی گرم است و روزی سرد است. هوا گیج است. صبح ۷ بلند شدم و ایشان را راهی کردم؛ یکسری لباس در ماشین ریختم و غذای پرنده ها را دادم و خودم به تخت برگشتم. مدیتیشنم را دادم ولی ذهنم به چپ و راست میدوید. چند تا پشت سر هم انجام دادم  و نزدیک نه بلند شدم. مادر ایشان هم بیدار شد و چای دم کرد و صبحانه خورد, منم معجون خودم را درست کردم و خوردم. ملافه تخت را عوض کردم و چند سری ماشین را روشن کردم. کمی مرتب کردم و با مادر ایشان رفتیم پیاده روی. برای شام همه چیز را گذاشتم تا مادر ایشان درست کند, سالاد سیب زمینی و تن ماهی!
دوش گرفتم و آبجوش خوردم و رفتم برای پاکسازی و خودم و مادرم را پاک کردم. 
بعد هم ناهار مادر ایشان را  آماده کردم و آماده رفتن شدم که اول خرید کنم و بعد سر کار بروم و موبایلم را چک کردم دیدم همکارم پیام داده بیا به فلان اتاق برای میتینگ!من کجام؟خانه با شلوار سرخابی!
دست تکنولوژی درد نکند که ریموت کآرم را انجام دادم و راه افتادم. سر راه رفتم مارکت, برای خودم گل خریدم با تخم کتان و کنجد و چیا سید!هر چی میخواستم نداشت!
رفتم مغازه دیگر و  پنیر,و آلو , و گوشت  برای فرشته کوچولو, برنج خریدم و آمدم سر کار. از خانه طالبی با انگور و انجیر  برداشتم برای خودم. سر زمان رسیدم و خرید هم ر ا گذاشتم یخچال آفیس. کار میکنم و بعد ز دو ساعت برای برک میروم برای خودم ماست میوه ای میخرم و پنیر و کراکر و همینطور ۳ تا روتختی!
دوباره برمیگردم سر کار و پی کار را میگیرم. ماستها میمونه تو یخچال برای فردام. خودم هم اینجام سر کار وادیوهای سازنده گوش میدهم. کارم کمی دیرتر تمام میشود و برمیگردم خانه. ایشان سالاد  را درست کرده و چای هم خودشان را خوردند و زیرش را خاموش کردند! سسش را میزم و نانها را گرم میکنم و میخوریم با چیپس و نوشابه! از این سالمتر نمیشود!بعد هم جمع میکنم و مادر ایشان شاکی که چرا ماشین را پر میکنی هر شب. با دست بشوریم. من در خدمت وسیله یا وسیله در خدمت من! کتری را روی گاز میگذارم و تنم را میشورم. زیاد جان ندارم و روی کاناپه درازمیکشم. یک لیوان بزرگ چای سفید درست کرده ام و آرام آرام مینوشم و گرم میشوم. لباسهای شسته شده را تا میکنم و سر جایش قرار میدهم. مسواک میزنم و کرمهای شب و  دور چشم میزنم و فکر  میکنم وقتی باید بروم برای کرم خریدن. 


نظرات 1 + ارسال نظر
یارا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 08:29 http://mororroz.blogfa.com

سلامت باشی ایوا خانم .

ممنونم از شما؛ شما هم تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد